Pre našich zákazníkov sme pripravili špeciálnu akciu "Servis bez starostí". V prípade ak počas dvojročnej záručnej doby nastane prípad poruchy alebo závady prístroja, zaistíme vyzdvihnutie a spätné doručenie meracieho prístroja u zákazníka ZADARMO. Šetríme Váš čas a Vaše peniaze.
Teraz v prípade reklamácie prístroja stačí keď nás kontaktujete a my všetko vybavíme za Vás. Pre vyzdvihnutie a spätné odoslanie k Vám využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS.
Postup je nasledujúci:
1. V prípade poruchy alebo závady (reklamácie v rámci záručnej doby) nás kontaktujte telefonicky alebo emailom.
2. Po zaslaní adresy vyzdvihnutia objednáme kuriéra GLS
3. Obvykle na ďalší pracovný deň Vás kuriér bude kontaktovať a vyzdvihne u Vás zásielku
4. Po doručení prístroja k nám sa vyjadríme k reklamácii, prípadne prevedieme potrebné servisné úkony
5. Prístroj Vám doručíme späť GLS kuriérom
V prípade, že sa reklamovaná závada neprejaví, zákazníkovi budeme dodatočne účtovať náklady na prepravu podľa platného cenníka.
Službu vydzvihnutie a spätné doručenie tovaru ponúkame aj zákazníkom, ktorí potrebujú poslať prístroj k nám na kalibráciu alebo servis. Táto služba je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka.
Služba | Cena dopravy: |
---|---|
Vyzdvihnutie balíka a spätné doručenie - GLS Express | 6,50 € bez DPH / 7,80 € s DPH |